ESCOLA DE ROBÒTICA

ESCOLA DE ROBÒTICA I VIDEOJOCS

Espai on es podrà potenciar la creativitat i alliberar la imaginació

La nostra oferta és variada i cada any varia, adaptant-se a les novetats tecnològiques

Freshbot

Continguts: activitats d'estimulació i per potenciar el pensament computacional sense pantalles.

Horaris:  17:30 a 19:00 hores
Dies:
tria un dia de dilluns a divendres. 

Edats: de 4 a 5 anys



  • Més informació

    Programa per estimular, que reforça i desperta aptituds en aquesta etapa de creixement potenciant la creativitat i la imaginació lliure.



    Són sessions que potencien la direcció motriu, l'espaiositat, conceptes com els nombres, les figures geomètriques, els colors, etc.


    A més aprenen les bases de la programació i estimulen el pensament computacional, tot amb objectius molt definits com potenciar la creativitat, l'orientació visual i el treball en equip.

    Amb ciència i electrònica divertida s'aprenen electrònica fent circuits i curtcircuits amb materials conductors com la plastilina o fer música amb flors i frutas🍐🍎🍌.


Sophobot

Continguts: projectes tecnológics, construcció de robots, videojocs, impressió 3D, electrónica, AR i VR.

Horaris:  17:30 a 19:00 hores i dissabtes de 10 a 11.30 hores
Dies:
tria un dia de dilluns a dissabtes. 

Edats: de 6 a 8 anys


  • Més informació

    Aprenen aprenent amb motivació, desenvolupament d'habilitats conceptuals.


    · Programació bàsica            

    · Disseny estructural            

    · Corrioles i palanques         

    · Motors i engranatges        

    · Conceptes d'enginyeria      

    Treballem altres tecnologies com la Realitat Virtual i la Realitat Augmentada, la impressió 3D, video jocs, electrònica creació d'entrons de Minecraft i Roblox.

Junibot

Continguts: projectes tecnológics, construcció de robots, videojocs, impressió 3D, electrónica, AR i VR.

Horaris:  17:30 a 19:00 hores i dissabtes de 10 a 11.30 hores
Dies:
 tria un dia dilluns a dissabtes. 

Edats: de 9 a 17 anys


  • Més informació

    Dissenyen, construeixen, programen robots que poden completar tasques complexes registrant dades, responent als canvis ambientals i més amb robots LEGO® MINDSTORMS Education EV3. Projectes que els ajuden a acostar-se a la tecnologia, la ciència i la programació amb l'aprenentatge pràctic basat en els projectes STEM. 

    Desenvolupament d'habilitats de Software i Hardware

    Activitats molt variades con aprendre a volar drons o disenyar una peça en 3d i saber com imprimir creacions pròpies. Desenvolupament d'habilitats STEM i del segle XXI. Resolució de problemes,

    creativitat i col·laboració en el Treball en Equip.Realitzen projectes amb Arduino introduint-se al món Maker.

Unity

Continguts: aprendre a programar videojocs desde 0 amb Unity.

Horaris:  19.00 a 20.15 hores
Dies:
 tria un dia entre dilluns, dimecres o dissabtes.

Edats: grups de 12 a 18 anys


  • Més informació

    Programació de videojocs per a xiquets i xiquetes des dels 12 anys d'edat. 

    Aprendre a programar un videojoc des de zero i crea el seu propi joc.


    Amb Unity aprendran els fonaments de la programació per mitjà de 

     la creació i el desenvolupament dels seus propis videojocs, 

    que programaran des de zero utilitzant les característiques de l'última 

     versió per a aconseguir uns gràfics increïbles.

    A més dels conceptes bàsics del desenvolupament de videojocs  que adquiriran mitjançant el desenvolupament de prototips i els reptes que  hauran de superar, també aprendran a gestionar un projecte  de principi a fi, és a dir: idear un concepte, crear un pla de 

    projecte, prioritzar tasques i aconseguir objectius.

Python Institute

Continguts: clases preparatories per a les certificacions de Python.

Horaris:  19.00 a 20.15 hores
Dies:
tria un dia entre dimarts o dijous

Edats: de 6 a 8 anys



  • Més informació

    Python, a causa de la seua versatilitat i facilitat d'ús, s'ha convertit en una ferramenta essencial en el món contemporani, especialment en l'àmbit de la robòtica, on la seua aplicabilitat abasta des de la programació bàsica fins al control avançat de sistemes; en la nostra acadèmia de robòtica, entenem esta realitat i per això oferim classes preparatòries per a una varietat de certificats de Python, incloent PCEP, PCAP i PCPP, amb la finalitat d'assegurar que els nostres estudiants adquirisquen les credencials necessàries per a destacar en el mercat laboral. A més, conscients de la importància de portar el coneixement on més es necessita, ens desplacem a centres educatius i empreses, impartint formació oficial i adaptada a les necessitats específiques de cada grup, la qual cosa garantix un ensenyament d'alta qualitat i l'adquisició d'habilitats pràctiques i reconegudes a nivell internacional.

Robòtica per a competició

Continguts: preparem els reptes per a les competicions WRO i VEX.

Horaris:  19.00 a 20.15hores i dissabtes de 11.30 a 13.00 hores
Dies:
tria un dia entre dilluns o dissabtes. 

Edats: de 6 a 18 anys


  • Més informació

    Impartim classes preparatòries per a les competicions de Robòtica WRO i VEX.

    Les dos competions són internacionals. Guiats per instructors, els equips de Competició investiguen un problema del món real com la seguretat alimentària, el reciclatge, energia, etc. i se'ls repta per desenvolupar una solució. També hauran de dissenyar, construir i programar un robot utilitzant la tecnologia de LEGO MINDSTORMS®  o de VEX.


    Les organitzacions de les competicions propossen reptes diferents cada anys que llançen a nivel internacional. 

Tria el teu dia i torn!

Inscripcions
Share by: